اخبار

پیام تبریک ریاست دانشکده در سال تحصیلی جدید

خانم دارابی آغاز سال تحصیلی 1392 را به کلیه اساتید ، دانشجویان و همکاران عزیز دانشکده پیراپزشکی و خانواده معظم آنها تبریک و تهنیت عرض نموده و...

«بنام آنکه چراغ دانایی را در آغاز برافروخت»

با نام و یاد خداوند متعال سال تحصیلی جدید را آغاز و تقارن آن را با هفته دفاع مقدس به فال نیک گرفته و  یاد  و خاطره شهدای دانشجو و شهدای 8 سال دفاع مقدس را گرامی می داریم .  قبل از هر سخنی به دانشجویان عزیزی که با همت بلند و تلاش ارزشمند خویش به محیط مقدس دانشگاه قدم نهاده اند خیر مقدم و خوش آمد    می گویم و از دیدار مجدد دانشجویان سالهای قبل نیز خوشحالم و برای همه عزیزان آرزوی توفیق روزافزون دارم.

دانشجویان عزیز :

 اینک که با تلاش و کوشش فراوان توانسته اید به محیط مقدس دانشگاه گام بنهید بدانید که مسئولیت سنگین      و عظیم سرافرازی و اعتلای این مرز و بوم و ساختن ایران اسلامی بر دوش شما عزیزان قرار گرفته است و در این راه از تمام امکانات موجود در جهت بالندگی کشور عزیزمان می بایستی استفاده نموده و با همت و کار مضاعف پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در جای جای دنیا به احتراز در آورید.

در پایان مجدداً آغاز سال تحصیلی 1392 را به کلیه  اساتید ، دانشجویان  و همکاران عزیز دانشکده پیراپزشکی و خانواده معظم آنها تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همگی از درگاه ایزد قادر متعال سلامتی و سالی توأم با خیر و برکت آرزومندم.

فاطمه دارابی

رئیس دانشکده پیراپزشکی

 

 

۱۶ شهریور ۱۳۹۲ ۱۱:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید