رتبه اولویت |
عنلوین اولویت های پژوهشی |
1 |
ارزیابی کیفیت و کمیت برنامه های آموزشی |
2 |
راهکارهای کاهش شکاف بین آموزش نظری و عملی |
3 |
وضعیت پیشرفت تحصیلی و مهارتهای بالینی و عملی دانشجویان (صلاحیت حرفه ای، اخلاق حرفه ای) |
4 |
فرآیند آموزشی و دانش پژوهی (خلاقیت، نوآوری، تنفکر انتقادی) |
5 |
بکارگیری روشهای نوین آموزش و ارزشیابی |
6 |
طراحی کوریکولوم های جدید آموزشی (ارزیابی درونی، اعتبار بخشی و ...) |
7 |
شیوه های توانمند سازی اساتید |
8 |
اثر بخشی روشهای مختلف تدریس در پیشرفت تحصیلی و مهارتهای عملی |
9 |
عوامل کمی و کیفی مرتبط با عملکرد آموزش اساتید |
10 |
بکارگیری آموزش مجازی |