توانمندیهای گروه در دو بخش آموزشی و پژوهشی
ارائه میگردد:
برنامه آموزشی گروه :
-
بازنگری در شیوه های آموزشی باتوجه
به نیازهای تخصصی
-
بهبود مدیریت و بازنگری در ساختار
و تشکیلات آموزشی گروه
-
تشکیل جلسات داخل گروهی و ارایه
راهکارهای جدید برای ارتقا بیشتر گروه
برنامه پژوهشی گروه:
-
فراهم کردن زمینه مشارکت بیشتر اعضای
هیات علمی، کارکنان و دانشجویان در کارهای پژوهشی
-
افزایش تعداد طرحهای تحقیقاتی(مخصوصا
پژوهشهای بنیادی و کاربردی)
-
افزایش تعداد مقالات
شیوه
ارزیابی دانشجو:
شیوه
ارزیابی دانشجو توسط اساتید بدین صورت است که در واحدهای نظری توسط آزمون های طول
ترم (به شکل کویز و پرسش و پاسخ در کلاس)، میان ترم و پایان ترم با طرح سوال های
پاسخ کوتاه، تشریحی، چند گزینه ای و ... صورت می گیرد. ارزیابی در واحدهای بالینی
(کارآموزی و کارآموزی در عرصه)، با مشاهده کار دانشجویان در بیمارستان، امتحان
کتبی پایان کارآموزی و ارایه تکالیف بخش و تکمیل لاگ بوک در طول ترم توسط استاد
بالینی انجام می شود و به تأیید و امضاء دانشجو می رسد.