جلسه شورای پژوهش و فناوری دانشکده پیراپزشکی با حضور رئیس دانشکده و اعضای محترم شورا برگزار شد. در این نشست روند پیشرفت طرحهای تحقیقاتی، تشکیل هسته های تحقیقاتی و درخواستهای جدید مورد بررسی دقیق قرار گرفت. در این جلسه، دفاع از اولین پروپوزال دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته «فناوری اطلاعات سلامت» انجام شد. در پایان، رئیس دانشکده، جناب آقای دکتر صالحی ذهابی، از تمامی اساتید و کارکنان گروهها به خاطر تلاشهای مستمر در مسیر پیشرفت پژوهشی دانشکده قدردانی و سپاسگزاری نمودند