در آیین قدردانی شورای آموزشی دانشکده پیراپزشکی؛ میثم هادیپور، دانشجوی فوریتهای پزشکی، تجلیل شد
شورای آموزشی دانشکده پیراپزشکی در جلسهای که روز یکشنبه، سی و یکم خرداد ماه ۱۴۰۵، با حضور دکتر صالحی ذهابی، رئیس دانشکده، مدیران محترم گروههای آموزشی و اعضای این شورا برگزار گردید، شاهد تقدیر از یکی از دانشجویان ممتاز خود بود.
در این جلسه که با هدف بررسی برنامهریزیهای آموزشی نیمسال جاری، رفع موانع گروههای آموزشی و رسیدگی به درخواستهای دانشجویی تشکیل شد، در بخش پایانی، فرصتی برای قدردانی از تلاشهای برجسته دانشجویان فراهم آمد.
در این راستا، از آقای میثم هادیپور، دانشجوی پرتلاش مقطع کارشناسی رشته فوریتهای پزشکی، به دلیل پشتکار مثالزدنی و موفقیت چشمگیر در کسب رتبه برتر آزمون فاینال در میان دانشجویان همرشته، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود، تجلیل به عمل آمد. این موفقیت که نشان از تعهد و توانمندی علمی ایشان دارد، مایه مباهات مجموعه دانشکده پیراپزشکی محسوب میشود.
دکتر صالحی ذهابی، رئیس دانشکده، ضمن تبریک این موفقیت به آقای هادیپور، بر اهمیت تلاش و پشتکار دانشجویان در مسیر تعالی علمی تأکید نمود و این دستاوردها را سرمایههای ارزشمند دانشگاه برشمرد.
