اخبار

پایش فرهنگی دانشکده

پایش فرهنگی دانشکده
دانشکده های  پیراپزشکی و علوم توانبخشی مورد پایش فرهنگی قرار گرفتند.

💢در ادامه سلسله بازدیدها و پایش فعالیت‌های فرهنگی از مراکز تابعه دانشگاه، دانشکده های علوم توانبخشی و پیراپزشکی در بیست و دومین جلسه شورای فرهنگی این مرکز در روز دوشنبه ۱۷ بهمن ماه در سالن اجتماعات ریاست دانشکده میزبان دکتر فاطمه حدادیان، مدیر فرهنگی و مسئولین ادارات و دبیرخانه‌های معاونت فرهنگی بود.
 
✴ در این جلسه گزارشی از فعالیت های فرهنگی دانشجویی شش ماه گذشته، توسط دکتر جوینی مدیریت فرهنگی دانشجویی دانشکده ها ارائه شد. دکتر ژاله بعنوان مدیریت فرهنگی دانشجویی دانشکده پیراپزشکی معرفی شدند. علاوه بر آن برنامه های فرهنگی سه ماهه آینده مورد بررسی قرار گرفت.
 این پایش میدانی با بازدید از بخش‌های مختلف همراه بود. کلیه اعضا در جلسه شورای فرهنگی حضور یافتند و به ارائه نقطه نظرات خود در این راستا پرداختند.

🔸️بررسی نقاط قوت، مشکلات و چالش‌های موجود و ارائه راهکارهای برون رفت از آنها، در این نشست فرهنگی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 

🔸️گفتنی است تعیین کارشناسان فرهنگی دانشکده ها، تجهیز نمازخانه مرکز، بررسی منابع مالی جهت فعالیت های فرهنگی دانشکده ها، رسیدگی به اجرایی سازی آئین نامه رفتار و پوشش حرفه‌ای و پایش بوفه مستمر دانشکده از مصوبات مهم این نشست بود که مطرح گردید.

✔ شایان ذکر است بازدید از بخش‌های مختلف نیز در رابطه با رعایت آئین‌نامه رفتار و پوشش حرفه‌ای به صورت همزمان توسط مسئول دبیرخانه عفاف و حجاب صورت گرفت.

 


پایش 2
پایش 1

 

۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ۰۵:۵۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید