اخبار

نوشیدن آب سبزیجات به کنترل وزن کمک می کند

نتایج آزمایشات جدید نشان داده است که نوشیدن آب سبزیجات نه تنها روشی ساده برای افزایش میزان مصرف روزانه این خوردنی مفید است بلکه هم چنین به شما کمک می کند که وزن خود را بهتر کنترل کنید.

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، در این آزمایشات متخصصان و کارشناسان تغذیه در دانشگاه کالیفرنیا دریافته اند افراد بالغی که روزانه از آب سبزیجات می نوشند، مقدار مصرف روزانه سبزیجات در آنها تا نزدیک دو برابر افزایش پیدا می کند در حالی که در افرادی که تمایلی به نوشیدن آب سبزیجات ندارند این افزایش و گرایش مطلوب به مصرف سبزی ها مشاهده نمی شود.

به گزارش خبرگزاری رویترز، این اقدام در عین حال تاثیر روانی خوبی روی افراد دارد به طوری که وقتی از این نوشیدنی استفاده می کردند احساس آن را داشتند که برای خودشان کار مفیدی انجام داده اند.

به گزارش ایسنا، دکتر کارل کین متخصص تغذیه و طب داخلی در دانشگاه کالیفرنیا در این باره تاکید کرد: این مطالعه مشخص می کند که فقط آگاهی دادن به مردم درباره اهمیت سبزیجات کافی نیست بلکه باید راه های ساده تر گنجاندن این مواد خوراکی مهم در رژیم غذایی را به آنها بیاموزیم تا بهتر و آسان تر از مزایای آن برای سلامتی خود بهره مند شوند.
isna

۱۹ بهمن ۱۳۸۹ ۱۱:۴۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید