اخبار

نشست علمی انجمن نورال(پزشکی هسته ای)

نشست علمی انجمن نورال(پزشکی هسته ای)

انجمن علمی نورال(پزشکی هسته ای) اولین نشست خود را در روز دوشنبه 22 آذر ماه در سالن مجتمع فرهنگی بوستان با حضور دکتر حسین کریم، ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، دکتر فاطمه رضوان مدنی، رئیس دانشکده پیراپزشکی، اساتید هیأت علمی رشته پزشکی هسته ای و جمع کثیری از دانشجویان این رشته برگزار کرد.

در این نشست ریاست دانشگاه با ایراد سخنرانی از خانم دکتر فاطمه رضوان مدنی به عنوان مدیر مؤفق که همانند یک مادر مهربان و دلسوز، دانشجویان را در عرصه های مختلف آموزشی و پژوهشی همراهی می نمایند، تشکر و قدردانی نمود و به اهمیت همکاری بین مسئولین در راستای موفقیت روزافزون کانون های علمی- پژوهشی دانشگاه اشاره و تأکید نمود.

سپس دکتر فاطمه رضوان مدنی، گفت با حضور در  این جلسه، خوشبختانه شاهد همدلی بین اعضاء هیأت علمی دانشکده پیراپزشکی و دانشجویان  می باشم و ارزشمندترین ثروت دانشکده را دانشجویان می دانم. و به عنوان دوست و همراه در راستای نیل به اهداف والای انجمن علمی نورال(پزشکی هسته ای) در کنارشان خواهم بود.

دکتر ورمیرا با بیان اهداف انجمن در سال 1395 در سه بخش آموزشی، پژوهشی و صنفی به این مهم اشاره نمود که قصد داریم دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را به عنوان قطب پزشکی هسته ای در کشور مطرح نماییم و پتانسیل پژوهشی رشته پزشکی هسته ای را از بالقوه به بالفعل تبدیل کنیم.

نورال3  

نورال2   

نورال4  

نورال5  

نورال99  

نورال6

  نورال8    

نورال9 

 

۲۴ آذر ۱۳۹۵ ۰۹:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید