اخبار

دکتر رضوان مدنی: رشته های دانشکده پیراپزشکی با اهمیت هستند

دکتر رضوان مدنی: رشته های دانشکده پیراپزشکی با اهمیت هستند

دکتر فاطمه رضوان مدنی، ریاست دانشکده پیراپزشکی در ادامه همایش دانشجویان جدیدالورود ضمن خوشامدگویی به حاضران، ورود دانشجویان را به دانشکده تبریک عرض کرده و نسبت به موفقیت آنان در مقاطع بالاتر تحصیلی و فعالیت در کسوت هیأت علمی اظهار امیدواری نمود.

ریاست دانشکده در ادامه بر اهمیت رشته های پیراپزشکی تأکید کرد و خاطرنشان نمود از آنجا که این رشته ها با تشخیص بیماری ها سرو کار دارند و در صورت تشخیص اشتباه سلامت مردم در مخاطره می افتد از این جهت اهمیت این رشته ها از پزشکی بالاتر بوده  و بنابراین  خوب یاد گرفتن، خوب درس خواندن و ارائه خدمت صحیح بسیار حائز اهمیت است.

وی در ادامه با تأکید بر آنکه دانشجو نباید نسبت به سیاست مملکت، وضعیت جامعه، دانشگاه و دانشکده بی تفاوت باشد به دانشجویان توصیه نمود که علاوه بر درس خواندن با شرکت در مسابقات ورزشی، فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و کانون ها در تقویت ابعاد دیگر وجودی خود کوشا باشند و در این رابطه مطالعه و اظهار نظر کارشناسی را موثر دانست.

دکتر رضوان مدنی همچنین  به فعالیت های عمرانی اخیر دانشکده اشاره نمود که با زحمت فراوان همکاران دانشکده در جهت زیباسازی دانشکده انجام گرفته و ان شاءالله تا چند روز آینده به اتمام می رسد و فضای با نشاطی برای دانشجویان فراهم خواهد کرد.

 وی در خاتمه بر اهمیت رفتار و پوشش دانشجویان  تأکید نمود و این موضوع را در بحث درمان و اعتماد بیماران بسیار موثر دانست.

۲۹ مهر ۱۳۹۵ ۱۶:۱۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید