اخبار

دکتر کریم: مدیریت بحران باید هوشمندسازی شود

دکتر کریم: مدیریت بحران باید هوشمندسازی شود

دکتر حسین کریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی و کنگره مدیریت بحران ظهر امروز در اختتامیه این کنگره ملی ضمن عرض خسته نباشید به برگزار کنندگان و شرکت کنندگان نسبت به بهره مندی این عزیزان از مباحث مطرح شده در کنگره و دستیابی به اهداف مورد نظر اظهار امیدواری کرد.

وی در ادامه به اتفاقات خوشایند چند روز اخیر از جمله سفر ریاست محترم جمهور و وزیر محترم بهداشت و همچنین یرگزاری کنگره مدیریت بحران اشاره کرد که با زحمت، غیرت و حمیت عزیزان برگزار کننده بسیار آبرومند و با افتخار برگزار شد.

دکتر کریم همچنین به موفقیت های اخیر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اشاره نمود و افزود: از جمله موفقیت های اخیر دانشگاه در ابتدا بحث قطبیت دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه بود و دوستان با غیرت نشان دادند که این حق استان بود که بتواند ریاست کلان منطقه 3 آمایشی را بدست بیاورد و منطقه را مدیریت کند. وی تکمیل رشته های تخصصی را از دیگر موفقیت های دانشگاه دانست و گفت: در این مدت ما توانستیم 22 رشته را در زمینه های مختلف از جمله 7 رشته تخصصی بدست بیاوریم و در حال حاضر مستحق آنیم که در زمینه رشته های تحصیلی تکمیلی مانند Phd و رشته های کارشناسی ارشد جزء قطب آموزشی منطقه در غرب کشور باشیم و حتی دانشکده های جدید را نیز راه اندازی کنیم.

وی در ادامه به آیه شریفه "اِنَّ اللّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیَ یُغَیِّروا ما بِاَنفُسِهِم" اشاره کرد و کار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را در برگزاری اولین کنگره کشوری مدیریت بحران به مثابه یُغَیِّروا ما بِاَنفُسِهِم دانست و نسبت به استحقاق دانشگاه در تغییرات آتی اظهار امیدواری نمود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچنین با تاکید بر اهمیت نتایج حاصل از این کنگره، فعال ماندن دبیرخانه کنگره بحران را در ادامه راه دارای اهمیت برشمردو در این زمینه هوشمندسازی مدیرت بحران و بهره گیری از دانش IT را در کسب نتیجه مطلوب تر موثر دانست.

وی در خاتمه ضمن اشاره به آنکه برگزاری این کنگره ها به دلیل حضور افراد خاص، علاوه بر رونق گردشگری استان اعتبار خوبی را هم برای استان به ارمغان خواهد داشت گفت: ان شاءالله با ایجاد یک سیستم هوشمند در استان به کمک میراث فرهنگی و سایر ادارات بتوانیم سالی 10 کنگره خوب، منظم و مدون با کمک دانشگاههای استان : دانشگاه صنعتی، رازی، آزاد و علوم پزشکی در سطح استان برگزار کنیم.

۳۱ تیر ۱۳۹۵ ۱۷:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید