اخبار

بیمارستان گیلانغرب به ۱۱ دستگاه سونوگرافی و تجهیزات پزشکی مجهز شد

بیمارستان گیلانغرب به ۱۱ دستگاه سونوگرافی و تجهیزات پزشکی مجهز شد

بیمارستان الزهرا (س) ۹۶ تختخوابی شهرستان گیلانغرب به ۱۱ دستگاه پیشرفته سونوگرافی و تجهیزات آزمایشگاهی با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار اهدایی توسط یک خیر تجهیز شد.

به گزارش ایرنا معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه روز سه شنبه در مراسمی که با حضور فرماندار گیلانغرب و جمعی از مسوولان در این بیمارستان برگزار شد، گفت: این دستگاه ها شامل سونوگرافی، چهار دستگاه تجهیزات اتاق عمل، سه دستگاه آزمایشگاه و تجهیزات نوار قلب و یک دستگاه تخت جراجی و یک عدد فشارسنج عقربه ای و یک دستگاه اسکاربر (زمین شوی) است که توسط یک خیر گیلانغربی خریداری شده است.

دکتر قباد محمدی افزود: این تجهیزات مورد نیاز اساسی بیمارستان گیلانغرب بود و بیماران به خاطر نبود آن ها مجبور بودند به مرکز استان و شهرستان های دیگر مراجعه کنند.

وی ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح تحول نظام سلامت تاکنون ۱.۵ میلیارد تومان تجهیزات برای بیمارستان الزهرا (س) گیلانغرب خریداری شده و تجهیز این بیمارستان به دستگاه سی تی اسکن نیز در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی قرار دارد.

او گفت: در چند سال اخیر بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پیشرفته پزشکی برای مراکز درمانی استان کرمانشاه خریداری شده و تا پایان امسال نیز بخشی از این تجهیزات در بیمارستان ها نصب و راه اندازی می شود.

جهانبخش مرجانی، خیر گیلانغربی هم در این خصوص گفت: براساس وظیفه ذاتی و تعهدی که به مردم دارم این تجهیزات را فراهم کردم که نسبت به بزرگ منشی و بزرگواری مردم گیلانغرب بسیار مدیون بودم.

وی افزود: امیدوارم این تجهیزات بتواند بخشی از مشکلات درمانی مردم را رفع کند.

در پایان با اهدای لوح سپاس از اقدام خیرخواهانه این خیر گیلانغربی تجلیل شد.

۱۹ آذر ۱۳۹۸ ۱۴:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید