اخبار

جلسه هم اندیشی با موضوع عفاف و حجاب در سالن جلسات دفتر نمایندگی ولی فقیه برگزار شد

جلسه هم اندیشی با موضوع عفاف و حجاب در سالن جلسات دفتر نمایندگی ولی فقیه برگزار شد

 

 دراین جلسه نمایندگان ادارات مختلف استان و همچنین نمایندگان دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی در دانشگاه علوم پزشکی نیز حضور داشتند ، کارشناسان این حوزه در جلسه ضمن معرفی برنامه های فرهنگی تربیتی بسیج جامعه پزشکی و معاونت فرهنگی دانشجویی در کلیه حوزه های دانشگاه علوم پزشکی به نقش مؤثر دانشگاه دراین اشاره کردند و تصریح نمودند که علاوه بر برنامه های منظم و مدون در دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه هر حوزه به تناسب ارتباطات خود با جامعه هدف می تواند گام های مؤثری را در جهت اشاعه و ارتقاء فرهنگ حجاب وعفاف و جلوگیری از پیامدهای ناشی از عدم رعایت این مهم بردارند.

در ادامه فتاحی کارشناس تآمین وارتقاء سلامت دبیر خانه سلامت و امنیت غذایی در خصوص نقش مؤثر کانون های سلامت محلات و مجامع سلامت محلات در اشاره کرد و تأکید نمود که با بهره گیری از ظرفیت های کانون مذکور در سطح استان می توان گام مؤثری در جهت انتقال آموزه های فرهنگی – تربیتی به جامعه هدف برداشت  به همین منظور می توان با دعوت ازمأمومین جماعت مساجد محلا ت در جلسات مجامع سلامت محلات اشاره کرد و گفت می توان از این بستر برای دستیابی به این مهم فعالیت کرد. وی همچنین پیشنهاد کرد از سوی هر اداره یک نماینده جهت برنامه مذکور و پیگیری جلسات مربوطه به آن نهاد معرفی گردد.

در ادامه عزیزی کارشناس توسعه پایدار این دبیر خانه با ارائه نمونه ای از فعالیت های اجرا شده در مورد حجاب وعفاف در حوزه های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی، بر نقش مؤثر دانشگاه در این زمینه تأکید کرد .

 درپایان پیشنهادات مطرح شده از سوی کارشناسان دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان توسط مدیر نهاد عفاف وحجاب دفتر نماینده ولی فقیه مورد توجه قرار گرفته وضمن تشکراز حضور این نمایندگان،خواهان ادامه همکاری ها در نشست های آتی شدند.                                                         
۱۷ تیر ۱۳۹۸ ۱۴:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید