اخبار

پیام رئیس دانشکده به مناسبت روز دانشجو

پیام رئیس دانشکده به مناسبت روز دانشجو
واژه دانشجو به اندازه کرامت و تقدسش وسیع و پردامنه است .آنقدر پرافق که هرگاه به هرسوی کرانه اش انگشتی اشاره رود نسیمی تازه ازمعنامی یابیم .

دانشجو و دانشگاه ازمقدس ترین واژه هایی است که می توان در فرهنگ اسلامی یافت چون اسلام دینی است که درس خواندن وعلم آموزی را فریضه می داند وبه عالمان اندیشمند مباهات می کند.وبه تقدیس محیط  های علمی می پردازد و لزوم توجه و پاسداری ازآن رابه همگان یاد آوری می نماید.

شرط اصلی در تضمین امروز وفردای دانشجومیزان برخورداری اواز معنویات است                      فارغ التحصیل دانشگاه ماباید نسبت به کشور و میهن ومردم خود وفادار ومتعهد باشد. دانشجوبه عنوان قشربا سواد وفرهنگی جامعه افزون بر شخصیت اجتماعی خود ،الگوی رفتار وتفکر دیگران است .

16آذر سال 1332 روزشهادت دانشجویان (قندچی، بزرگ نیا وشریعت رضوی) روزمقاومت وایستادگی دانشجویان این سرزمین در برابر استعمار واستبداد و خودکامگی غرب بود دانشجویان شهیدی که در شمار سرآمدان ایمان وایثارآگاهانه بوده اند ستارگان همیشه درخشانی هستند که  هرجویای حقیقتی می تواند راه خویش را با آنان بیابد.

16آذر نماد روحیه خروشان جنبش دانشجویی و مظهرایثار، ازخود گذشتگی ، پایداری واستقلال وآزادی است .

یاد همه دانشجویان شهید را گرامی می داریم و روز دانشجو را به کلیه دانشجویان ارجمند وعزیزم تبریک و تهنیت عرض می نمایم وامیدوارم که همگی ادامه دهنده راه دوستان ویاران شهیدشان باشند .انشاا... .اآگاهآآآااااا تکتکت

 

 

 

 

فاطمه دارابی

رئیس دانشکده پیراپزشکی

 

۱۵ آذر ۱۳۹۳ ۱۲:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید